środa, 15 maja 2013

Informacja.

Kochani! ;)
Przepraszam że jak na razie nie było rozdziału 1 który się wkrótce pojawi, ale miałyśmy z Zuzą małą spinę no i tak wyszło ... ;cc
PRZEPRASZAM WAS BARDZO! :***
A teraz cel tej informacji.
NIE ŻYCZĘ sb żebyście mnie jechali z anonima.
Nie podoba mi się to i bd niemiła dla takich osób. -,-
Piszę tg bloga, ponieważ lubię to. Akceptuję to, że komuś się może nie podobać moja twórczość, ale nie mg  zaakceptować tg że ktoś bd mnie jechał z anonima, zupełnie bezpodstawnie, bo mu sie nie podoba i jestem zakłamana jak twierdzi, choć mnie nie zna. -,-
Bardzo mi przykro, że KTOŚ tak myśli i jestem niesamowicie wkurwiona na osobę która wstawiła ten komentarz:
Beznadziejne... Tak samo jak Magda, która jest strasznie fałszywą osobą... Ten prolog jest poniżej krytyki. Nie oszukujcie się, że potraficie pisać. Tylko zaśmiecacie bloggera. Usuńcie bloga i zacznijcie uważać na lekcjach języka polskiego. Poczytajcie też jakieś poradniki typu "Jak pisać opowiadanie?" czy coś tego typu. Nie macie "tego czegoś", ale może z czasem będziecie pisać choć odrobinę lepiej niż teraz.
OdpowiedzUsuń
Odpowiedzi
  1. Właśnie się doczytałam, że na tym blogu pisze tylko Magda, tak więc słowa kieruję do niej, chociaż przydałoby się, żebyście obie wzięły to do siebie.
    Usuń
     
    Do Ciebie jebany ANONIMIE:
    KURWA znasz mnie, ze tak o mnie piszesz?! Nie podoba Ci sie to tg nie czytaj. Wgl jak to jest jechać ludzi z anonima?? WYJDŹ STĄD I NIE WRACAJ CHOJRAKU JEBANY -,-


    Pozdrówa dla CZYTELNIKÓW ;*****
    Magda

5 komentarzy:

  1. Madziu, bez nerwów! :P
    Wdech, wydech.
    Spokojnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę hejtów ://

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś jebnięty gostek :(... Czekam nn...

    OdpowiedzUsuń